Asta ja Tampereen Häämessut & Juhlat tarjoaa vinkkejä remontointiin, sisustamiseen ja juhlien suunnitteluun 2.–4.2.2024

Tiedote  24.01.2024

Pirkanmaan suurin asumisen tapahtuma Asta-messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa helmikuun ensimmäisenä viikonloppuna 2.–4.2.2024. Asta tarjoaa avaimet niin pieniin kuin suuriin rakentamisen, remontoimisen ja sisustamisen unelmiin. Samassa yhteydessä järjestettävä Tampereen Häämessut & Juhlat -tapahtuma 3.–4.2. kutsuu heittäytymään juhlasuunnittelun pyörteisiin.

Asta-messujen yksi mielenkiintoisimmista ohjelmista on asuntosijoittaja ja vaikuttaja Nata Salmelan puheenvuoro hänen oivalluksistaan rivitaloprojektinsa parissa. Salmela avaa Astassa myös hankkeen kustannuksia. Televisiosta tuttu toimittaja Hanna Sumari jakaa ohjelmalavalla vinkkejä viihtyisän kodin sisustukseen ja rohkaisua oman maun mukaisen lopputuloksen luomiseen. Puusuutarit ry järjestää sunnuntaina huutokaupan, jonka tulot lahjoitetaan Suomen Paralolympiakomitean Tampereen seudun Valtti-ohjelmaan. Meklarina toimii Pekka Saravo.

Jo 29. kerran järjestettävät Tampereen Häämessut saavat rinnalleen myös muut elämän tärkeät juhlahetket. Tampereen Häämessut & Juhlat on tapahtuma kaikille, jotka kaipaavat inspiraatiota ja vinkkejä juhlien järjestämiseen ja suunnitteluun. Ohjelmassa nähdään molempina messupäivinä suositut ProModel-toimiston järjestämät hääpukunäytökset. Tulevia hääpareja hellitään myös kihla- ja vihkisormustrendit -katsauksella, hääpukuneuvonnalla sekä juhlateemaisilla cocktail-maistiaisilla. Sunnuntain paneelikeskustelussa pureudutaan hääbudjetoinnin kinkkisiin haasteisiin.

– Ihmiset haluavat edelleen panostaa kotiin ja juhlien järjestämiseen. Siksi laajensimme Häämessujen teemaa kaikkiin elämän juhlahetkiin. Unelmat ja haaveet rakentamisesta tai kodin remontoimisesta eivät ole hävinneet. Rakennusalan haastavassa tilanteessa pystymme tekemään oman osamme, saattamalla kävijät ja yritykset messuilla yhteen, toteaa messujen projektipäällikkö Petrina Palmroth Tampereen Messut -konsernista.

Median edustajat ja sisällöntuottajat voivat nyt akkreditoitua messuille

Astan ja Tampereen Häämessut & Juhlat -tapahtuman akkreditoituminen on avoinna. Media ja sisällöntuottajat voivat akkreditoitua kumpaan tapahtumaan tahansa ja yhdellä akkreditoitumisella on mahdollista osallistua molempiin messutapahtumiin. Haastatteluja on mahdollista sopia myös etukäteen. Olethan yhteydessä tapahtuman viestintään.

Astan media- ja vaikuttaja-akkreditoituminen: asta.fi/fi/messuinfo/medialle/

Tampereen Häämessut & Juhlat -tapahtuman media- ja vaikuttaja-akkreditoituminen: tampereenhaamessut.fi/fi/messuinfo/medialle/

Asta-messut 2.–4. helmikuuta ja Tampereen Häämessut & Juhlat 2.–3. helmikuuta 2024 Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

LISÄTIEDOT: asta.fi/fi/ | #asta | tampereenhaamessut.fi/fi/ | #tampereenhäämessut
Tampereen Messut -konserni | tampereenmessut.fi | etunimi.sukunimi@tampereenmessut.fi

Petrina Palmroth, projektipäällikkö, p. 0207 701 230
Saka Paavolainen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, p. 041 731 7715