Asta-messut

Tiedote: Rakentaminen kiinnostaa – Asta Rakentaja -messuilla tehtiin kauppaa

Uutinen  05.02.2017

Rakennusalan hyvät näkymät heijastuivat selvästi Tampereella viikonloppuna järjestettyihin Asta Rakentaja 2017 -messuihin. Pirkanmaan suurin rakentamisen ja asumisen messutapahtuma oli tänä vuonna laajempi kuin koskaan aiemmin. Näytteilleasettajia oli ennätykselliset 356 ja tapahtuma houkutteli kolmen päivän aikana 15 138 messuvierasta. Seuraava Asta Rakentaja on 2.–4.2.2018.

– Asta Rakentaja -messut onnistuivat hienosti. Sekä näytteilleasettajilta että kävijöiltä messujen aikana saatu palaute oli oikein positiivista. Yritysten edustajat iloitsivat etenkin siitä, että messuvieraat olivat liikkeellä tosi mielessä. Kauppa kävi hyvin jo tapahtuman aikana ja monien asiakkaiden kanssa oli saatu sovittua jatkotapaamisia messujen jälkeen. Alan positiivinen suunta näkyi myös tapahtuman tunnelmassa. Monet yritykset tekivät jo varauksia messuosastoista ensi vuodelle, kertoo projektipäällikkö Anne Saarinen Tampereen Messut Oy:stä.

Messujen tarjonta innosti oman kodin rakentajia, remontoijia ja kodin kunnostusprojekteja suunnittelevia vertailemaan ja kilpailuttamaan tuotteita sekä palveluita, etsimään tietoa ja sopivia ratkaisuja sekä hakemaan neuvoja ja opastusta asiantuntijoilta. Ohjelmasisällöissä kiinnostaviksi teemoiksi nousivat muun muassa sisäilma-asiat, energiaratkaisut, putkiremontit sekä kodin kunnostaminen. Messuilla tehdyn kävijätyytyväisyystutkimuksen mukaan 99 prosenttia kävijöistä koki tapahtuman vastanneen odotuksia.

Lue koko tiedote »